Jumaat, 16 September 2011

seseorang bername aina

assalamualaikum...



tajuk ariney mengisahkan tentang seorg perempuan yg comel yg bername aina..

mula2 aku knl bdk perempuan ney time bufday aku yg lepas..ramai org yg ucap harijadi at aku ader yg knl num n ader yg xknl num...so aku anye mmpu jwb thankz jewp r cz byk sgt..so perempuan ney ucap bufday aku skali mintak nak kenal dgn aku...so mmg 1adat aku mmg aku xlyn r aku xblz pown msj dye..1mnggu kemudian aku pown tnye kacip daerah bera aku(nadiah) ader xbg num aku at spew2 cz bdk perempuan yg paling aku rapat nadiah sorg jewp n nadiah sntiase phm aktiviti perangai karenah aku cz 2 aku brani pnggil dye kacip aku n hubungan aku sebijik adik beradik..nadiah taw suma prangai aku n ape yg aku buat baek,buruk kew dye akn phm apakah tujuannnye...so papewhal suma aku tnye n kongsi nga nadiah r..nadiah pown jwb dye ader bg num aku at sorg bdk brname aina bdk skul nadiah jgk (smk mengkarak)..terkejut aku npew tibe2 nadiah bg num aku at org len..rupa2nye nadiah ingin knlkan aku at aina yg comel ney sbbnye aina sedang mncari seseorg lelaki yg mmpunyai kesetiaan,penyayang,romantik,sentiase mengalah,kasih syg n cm2 ag r lau tulis at cnie byk ciri2 lelaki yg aina nuk...aku pown naek hairan r adakah aku mmpunyai sifat2 trsebut?? btol x bdk nadiah ney?? cm xcaye r...mlm 2 fon aku brbunyi r secare kebiasaannye nadiah yg tepon stiap ari yg xmengira nilai wang yg beli topup setiap ari ataz dasar rapat tahap giler2 nga aku..aku pown tepon jgk nadiah an segan gax asyik dye jewp tepon aku..mne adil cm2 walaupown aku xsuruh nadiah tepon tp stiap ari cm xbosan ader jewp topik yg dibincangkan..mlm 2 jgk sesi perbincangan aku n nadiah tntg aina ney..xsgka slame aku knl nadiah ney nadiah menilai aku dr dlo smpai skrang n dye taw sifat2 aku cmne..bru aku taw dri aku ney cmne3..xsgka an mnda yg baek ader pd dri kiter...kiter usaha3 jd yg terbaek tp biler da trcapai mnda yg terbaek xsedar plak...seseorg menilai kiter bru r kiter sedar yg diri kiter sedang maju jaye...aku anye mmpu trsenyum n bersyukur nikmat Tuhan yg beri kpd aku..n berazam xakn berulang kesilapan dlo...insyaAllah..berkat doa n usaha aku jgk..usaha an tngga kejayaan..aku xnuk bngga sgt cz aku akn sntiase brhati2 kdg2 menda yg dibanggakan yg memakan dri kiter sndiri..juz tersimpan menda kiter yg xtaw jewp apakah yg berlaku di sbalik duniawi perjuangan kehidupan kiter ney..berbalik criter aina td...aku diamanahkan oley nadiah supaya mnjge aina baek2 biler da rpt nnti..mule2 aku xnuk lyn aina so nadiah pksa aku,beri nasihat n tnjuk ajar n suruh cbe utk lyn aina ney..aku pown ingin mnjge hati seorg adik(nadiah) ikut jewp...nurul aina,mmpunyai sikap yg nakal cm aku jgk,comel kebudak2kan..suke brjalan2 biler gayut dgn aku n suke knlkan kwn2nye n jiran2nye at aku..suke wt lawak jgk cm aku,gurlz yg pndai mnjge dri sndiri..mmpunyai kelebihan penampilan dri loaded,dress up kemas,smpoi,relax n slamber..prngai pown slamber,kuat gosip2..suke bergaul,peramah,kdg2 pendiam,fuck gedik,cerdik lam subjek bm,bi,sains n subjek pro2 r..suke mengade2 dgn ibunye(grau2)..mmpunyai motor lagendz wrna hitam hadiah drpd ayahnye..suke mekap motor..berperangai serba loaded,enjoy3,rajin basuh pinggan,basuh baju,buat air tea n cm2 ag r sifat2 aina lau tulis at cnie xckup n yg aku suke aina ader batasan(bukan muhrim) ciri2 perempuan solehah..n yg paling aku paling suke skali stiap apew2 yg brlaku pd dri aina mzti kgsi dgn aku termasuk masalahnye...syukur Alhamdulillah aku dpt selesaikan masalah aina 1 per 1 per 1 yg serabot d kepalenye n drinye...bese an manusia xlpz dr salah n masalah so kalau kene dgn crenye suma 2 boley diselesaikan dgn mudah sje..n aina pelbagai masalah ditimpanye n aku sebagai heronye scan virus suma masalahnye..ader 2ag masalah aina yg ku bru mgkaji d atas kertas kerjaku..'maapkan sy aina sy lambat utk selesaikan masalah kamoo cz stakat ney tiade jalan penyelesaian ag..nnti da siap kertas kerja sy troz bincang dgn awk yup aina'...'sory yup'..i2 r slalo aku ucapkan pd aina stiap kli laz msj stiap mlm sebelom aina tidor...aku syg aina sbb aina syg aku..tp aku xley trima aina sebagai kekasih aku cz aku ingin tumpu pd karier bolasepak n futsal aku serta pelajaran aku dlo...biler da sumanye berjaye bru kiter mulekan hubungan istimewa yg bru tp bergantung pd jodoh jgk an...i2 r jnji kiteorg yg slalo diingat oley aina stiap kli sebelom tidor n bgon tidor..aku rse selesa brkawan dgn nurul aina ney..bez giler2...baek sgt...suke dgr ckp org tue drpd dye n org tua2..n suke wt keputusan yg tepat n mintak cadangan org laen utk bertindak sesuatu kerja..good3....'aku syg kamoo aina sebagaimana kamoo syg aku'  aku slalo hadir di ccmu sebagai sahabatmu...okey kawan??? begitu r kisahku mengenali seseorg perempuan yg bername nurul aina...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan