Sabtu, 17 September 2011

dunia aku relax,sempoi

assalamualaikum...


1skali aku nuk tulis ALHAMDULILLAH......................................................................




cz aku dpt menilai dri aku sndiri n hasil hipotesis...semakin besar dri aku semakin rmai kwn2 yg aku suke kwn dgn org yg lebih beza umur pd aku......cm org da keje,berumahtngga n sebangainyerlar...




xtaw bakpe tp itular kenyataan......


cz 2 aku dpt 1anugerah biler papewhal yg berlaku xkira r masalah kew problem kew aku boley settle secare relax gituh n berjaye...aik?? bukan sme je kew masalah n problem 2??? hahaha...ntah papew aku ney...




cm suma hal masalah,kes n sebangainyerlar aku dpt settle dgn bijak n pandai...(harap maklum ini bukan rancangan memuji dri sndiri tp kenyataan) n ALHAMDULILLAH......syukur sgt3...bkn nuk ckp dri aku bgoz r wtpew nuk puji dr sndiri anader faedah kew?? xde pown juz nuk criter bnda yg aku alami lam blog ney...


ALHAMDULILLAH............ALHAMDULILLAH............
ALHAMDULILLAH........ALHAMDULILLAH................
ALHAMDULILLAH............ALHAMDULILLAH............


suma 2 aku dpt belajar drpd org yg lebih tua drpd aku 
yg aku suke kwn 2....




bkn senang nuk pahami dri seseorg yg jaoh beza dr umur kiter n aku......dgn rse rendah dri n bersyukurnyelar dpt memahami jiwa kwn2 aku yg jaoh beza umur drpd aku...




i2 r kelebihan aku brsme org yg jaoh beza dr umor aku n aku bersyukur sgt3 n ape yg aku belajar dpt aku amalkan......................




keburukan aku plak adalah aku xbpew cerdik sgt cm pelajar cemerlang..aku bese2 jewp....bdk bese....




cm d skul aku suke ikut peraturan tp nakal ttp ader...cm ponteng,lari dr ostel,fly ostel....jujur ney....hahahaha...




setiap org harus nakal jgk n semestinye harus berhati2 nakal tersebut takot melampau batas.....idop xnakal xgmpak r an??? asyik jd baek jewp pe kez??? lurus bendol sgt...hahaha...jhtnye aku ney....




now...aku enjoy the kehidupan aku n teruskan perjuangan kehidupan sebagai seorg pelajar sekolah selame 2bulan ag...pz abiz sekolah bercita2 ingin teruskan perjuangan dunia bolasepak....smbil dunia pelajaran...insyaALLAH.....




amin............






yang         benar


zack cool no hot
mezti gempak
--------------------





Tiada ulasan:

Catat Ulasan